Yazılım Destek Sistemi Yardım Dokümanı Güncelleme Tarihi: 03 Haziran 2020

Yazılım Destek Sistemi Yardım Dokümanı


YAZILIM DESTEK SİSTEMİ

1- https://yazilimdestek.saglik.gov.tr/ web sayfasına giriş yapınız.

2- Kullanıcı  girişi  ekranında üç farklı alternatif ile sisteme giriş sağlayabilirsiniz.

- Sistemde daha önce kaydınız var ise TC kimlik numaranız ve parolanız ile giriş sağlayabilirsiniz.
Sistemde daha önce kayıdınız var ise ortak giriş noktası seçenegi ile @saglik.gov.tr uzantlı mail adresiniz ve parolası ile sisteme giriş sağlayabilirsiniz.
Sistemde daha önce kaydınız yoksa kullanıcı  girişi  ekranında üye ol butonuna tıklayarak üye olabilirsiniz.


yd1.png

Üye ol aşamaları;

1-Gelen ekranda kimlik bilgilerinizi doğru ve eksiksiz bir şekilde doldurup sorgula butonuna tıklayınız.

 


yd2.png

2-Daha sonra gelen ekranda bulunan kurum bilgileri ve iletişim bilgilerini doğru eksiksiz bir şekilde doldurup kaydet butonuna tıklayınız.

  

yd3.png


3-Belirtmiş olduğunuz e-posta adresine yazilimdestek@saglik.gov.tr adresinden mail yoluyla parola gönderilecektir. Gelen bu parola ve TC kimlik numarası ile kullanıcı giriş ekranından sisteme giriş sağlayabilirsiniz. Bu parolayı kullanmaya devam edebilir veya şifremi değiştir seçeneği ile kendinize yeni bir parola belirleyebilirsiniz. 



yd4.png


4- Üye olma işlemini başarıyla tamamladıktan sonra ana sayfada bulunan Destek Talebi Ekle butonuna tıklayınız.




yd5.png


5-Destek talebi gönder ekranından talebinizi aşağıdaki adımları takip ederek oluşturabilirsiniz.



yd6.png

yd7.png


1-Proje alanından e-posta seçmeniz gerekmektedir.

2-Kategori alanından talebinizin konu başlığını seçmeniz gerekmektedir.

3-Öncelik bilgisini seçmeniz gerekmektedir.

4-İl bilgileri ÇKYS sisteminde kayıtlı olan personel için sistem tarafından otomatik olarak doldurulacaktır.

5-Kurum bilgileri ÇKYS sisteminde kayıtlı olan personel için sistem tarafından otomatik olarak doldurulacaktır.

6-Birim bilgileri ÇKYS sisteminde kayıtlı olan personel için sistem tarafından otomatik olarak doldurulacaktır.

7-Çözülmesi istenilen tarih bilgisi sistem tarafından otomatik olarak üç gün sonrasına verilmektedir. Kullanıcı tarihi kendisi de belirleyebilir.

8-Talep konunuzu yazmanız gerekmektedir.

9-Talep kimin adına açılıyorsa işlem yapılacak T.C. kimlik numarası kısmında kullanıcının T.C.’si girilmelidir.

10- Talebi ayrıntılı bir şekilde açıklama bölümünde belirtiniz.

11- Talep ile göndermek istediğiniz ekleri (PDF, Word, Excel, Ekran görüntüsü vb.)  dosya eki bölümüne ekleyebilirsiniz.

12-Gönder seçeneği ile talebinizi tamamlayabilirsiniz.



6- Oluşturduğunuz talebe ulaşabilmeniz için ana sayfada bulunan Destek Taleplerim butonuna tıklayarak taleplerinize ulaşabilirsiniz.


yd8.png

7-  Talep numarasına tıkladığınızda taleple ilgili ayrıntılı bilgiye erişebilirsiniz.


yd9.png

 8- Talep sayfasının alt kısmında proje yetkilisi tarafından gelen bildirimleri görebilirsiniz. Probleminiz devam etmesi durumunda “Çözülmedi Yap” butonuna tıklayıp görüşme notu ekleyerek talebi tekrar aktif edebilirsiniz.

yd10.png

9-  Talebiniz çözümlendikten sonra Yazılım Destek Sisteminde kayıtlı olan cep telefonu numaranıza SMS olarak ve kayıtlı olan e-posta adresinize mail yoluyla geri dönüş yapılacaktır.


Paylaş