Bakanlık ve bağlı kuruluşlarıyla merkez ve taşra birimlerinin kullanımına açılan Entegre Kurumsal İşlem Platformu’nun (EKİP) yazılım geliştirme, güncelleme ve bakım süreçlerinin yönetilmesi, sürdürülebilirliğinin sağlanması, iyileştirme ve geliştirme faaliyetleri için gerekli çalışmaların yürütülmesi, Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü uhdesinde bulunan evrak yönetim ve arşiv hizmetlerinin, ilgili kanun ve yönetmelikler gereğince elektronik ortama taşınması ve saklanması için Doküman Yönetim Sistemi (DYS) alt yapısının geliştirilmesi, DYS’nin yönetimi ve koordinasyonunun sağlanması, Bakanlık merkez ve taşra birimlerinin ve bağlı kurumların kullandığı Çekirdek Kaynak Yönetim Sistemi (ÇKYS) uygulamasına mevzuat değişikliklerinin yansıtılması, güncellenmesi, talep edilen yeni modüllerin yazılması ve kullanıcılara destek sağlanması ile ilgili faaliyetleri planlayan, koordine eden, denetleyen ve yürüten koordinatörlüğümüzdür.