Çağrı Hizmetleri ve İletişim Dairesi Başkanlığının görev ve yetkileri şunlardır:
a) Merkezi Hekim Randevu Sistemi (MHRS), Evde Sağlık (ESAM), Engelsiz Sağlık İletişim Merkezi (ESİM) ve Yazılım Destek (YDM) çağrı merkezlerinin çalışmalarını organize etmek,
b) Çağrı merkezlerinin bilişim altyapısını kurmak, kurdurmak ve idamesini sağlamak,
c) Hizmet kalite kontrolünü yapmak ve kaliteyi artırmaya yönelik tedbirleri almak,
ç) Çağrı merkezi çalışanlarının faaliyetlerini izlemek, değerlendirmek ve raporlamak,
d) İllerde kurulu kontrol teşkilatı ile muayene kabul komisyonu arasında iletişim ve bilgi akışını sağlamak,
e) MHRS'nin daha verimli ve etkin kullanımı için yazılım geliştirme süreçlerini takip etmek,
f) Entegre Kurumsal İşlem Platformu (EKİP), e-Nabız Kişisel Sağlık Sistemi (e-Nabız), Doküman Yönetim Sistemi (DYS), Merkezi Hekim Randevu Sistemi (MHRS), Halk Sağlığı Yönetim Sistemi (HSYS), e-Posta, Yazılım Destek Sistemi vb. uygulamalar ile ilgili talepleri karşılamak, takibini yapmak, sonuçlandırmak ve raporlamak,
g) Dış aramaları ve SMS gönderimini koordine etmek,
ğ) MHRS, ESAM ve ESİM vb. projelerin tanıtımına yönelik faaliyetler yürütmek,
h) MHRS ile ilgili gelen başvuruların çözüme kavuşturulmasını sağlamak,
ı) Mevcut ve yeni projelerin karşılıklı işlerliğini sağlamak,
i) Geliştirilen veya temin edilen yazılımların eğitim materyallerini hazırlamak veya hazırlatmak,
j) Genel Müdür tarafından verilen diğer görevleri yapmak.
Copyright © 2024 T.C. Sağlık Bakanlığı Tüm hakları saklıdır.