Anasayfa
Site Haritası
T.C. Sağlık Bakanlığı
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI
Sağlık Bilgi Sistemleri Genel Müdürlüğü
select
MENÜ
Anasayfa
Kurumsal
Kuruluşumuz
Genel Müdürlüğümüzün Görevleri
Genel Müdürümüz
Genel Müdür Yardımcımız
Teşkilat Şeması
Daire Başkanlarımız
Koordinatörlükler
Daire Başkanlıkları
Sistem Yönetimi ve Bilgi Güvenliği Dairesi Başkanlığı
Sağlık İstatistikleri Dairesi Başkanlığı
Standart ve Akreditasyon Dairesi Başkanlığı
Proje Geliştirme Dairesi Başkanlığı
Halk Sağlığı Bilişimi Dairesi Başkanlığı
Varlık Yönetimi Bilişim Sistemleri Dairesi Başkanlığı
Veri Yönetimi Dairesi Başkanlığı
Çağrı Hizmetleri ve İletişim Dairesi Başkanlığı
İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı
Mevzuat
Yönetmelikler
Kişisel Sağlık Verileri Hakkında ...
Genelgeler
Teletıp ve Teleradyoloji ...
Sağlık Bilişimi Sertifikasyon ...
Sağlık.Net Online ve e-Nabız ...
Sağlık Bilgi Sistemleri Uygulamaları ...
A Daha Fazlası
Yönergeler
Kimlik Paylaşımı Sistemi ...
SBSGM Hizmet Birimleri ve ...
Sağlık Bakanlığı Bilgi Güvenliği ...
Sağlık Bakanlığı Bilişim ...
Merkezi Hekim Randevu Sistemi ...
İletişim
select
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI
Sağlık Bilgi Sistemleri Genel Müdürlüğü
Anasayfa
Daire Başkanlıkları
Çağrı Hizmetleri ve İletişim Dairesi ...
MHRS Projeleri Koordinasyon Birimi
Komisyon Koordinasyon Birimi
Çağrı Merkezleri Yönetim Birimi
Yazılım Destek Çağrı ve Çözümleme Birimi
İletişim ve Halkla İlişkiler Birimi
ESİM ve Mobil Çağrı Hizmetleri Birimi
Evde Sağlık Çağrı Hizmetleri Birimi
Yardım Masası
MHRS Hastane İletişim Birimi
Triaj Çözümleri Birimi
Çağrı Hizmetleri ve İletişim Dairesi Başkanlığı
A-
A+
Görev ve Sorumlulukları
Farklı illerde bulunan Merkezi Hekim Randevu Sistemi (MHRS), Evde Bakım Çağrı Merkezi (EBAM), Engelsiz Çağrı İletişim Merkezi (ESİM), Yazılım Destek Çağrı Merkezi (DÇM)’nin çalışmalarını organize etmek.
Çağrı merkezlerinin bilişim altyapısını kurmak/kurdurtmak, işletmek.
Çağrı merkezlerinin 7/24 etkili, verimli ve kaliteli çalışmasını sağlamak, operatörlerin cevapladıkları çağrıları dinlemek, belirli kriterleri esas alarak değerlendirmek ve sonuçları raporlamak.
Çağrı merkezi çalışanlarını izlemek, değerlendirmek ve raporlamak,
İllerde kurulu Kontrol Teşkilatı ile iletişim ve bilgi akışını sağlamak, Muayene Kabul Teşkilatının denetleme planını hazırlamak ve organizasyonu yapmak.
MHRS, EBAM, ESİM, DÇM ve istenildiğinde Bakanlığa bağlı diğer birimlerin sosyal medya takibinde ve iletişim faaliyetlerinde görev almak, sosyal medya verilerini toplayarak raporlamak.
MHRS çerçevesinde verilecek muayene randevu hizmetlerinin yürütülmesinde paydaş kurumlar ile koordinasyonu sağlamak.
e-Nabız, ÇKYS, EBYS, MHRS, e-Posta, USS, Yazılım Destek, HSYS, Beyaz Kod birimleri ile ilgili sağlık personelinin taleplerini çağrı merkezi veya web üzerinden karşılamak, takibini yapmak ve raporlamak.
Gerektiğinde Bakanlık projeleri ile ilgili dış aramaları koordine etmek.
ESİM ile ilgili bilişim altyapısını kurmak, işletmek.
EBAM ile ilgili çağrı hizmetlerini yürütmek.
MHRS, EBAM, ESİM projelerinin tanıtım ve yaygınlaştırılmasına yönelik faaliyetler yürütmek.
Paylaş
×