Çağrı Hizmetleri ve İletişim Dairesi Başkanlığı

Yardım Masası

Görev ve Sorumluluklar

  1. Birim sorumluları için belirlenmiş ortak görev ve sorumlulukları yerine getirmek. (bk. Birim Sorumluları Ortak Görev ve Sorumlulukları)
  2. Çağrı Hizmetleri ve İletişim Dairesi Başkanlığına yazılım destek üzerinden gelen başvuruları çözüme kavuşturmak.
  3. Hekimlerin mücbir sebeplerinden dolayı gelişen randevu iptal sürecinin yönetimini sağlamak.
  4. MHRS ekran yetkilendirmelerini yapmak.
  5. SABİM kanalıyla gelen başvuruları çözüme kavuşturmak.
  6. Vatandaşlar tarafından mhrs@saglik.gov.tr ve yardimmasasi@mhrs.gov.tr adresine gönderilen maillere cevap vermek.
  7. Çağrı Merkezi firmalarından gelen hastane işleyişi ve teknik konularla ilgili şikayet ve taleplerin ilgili birimlere dağıtılması ve çözüme kavuşturulma sürecini takip etmek.
  8. Birim ile ilgili veya Tüm Personel Tarafından Bilinmesi gereken BGYS Politikaları, Prosedürleri, Formları, Personel Görev Tanımı ve Teknik Destek Birimi İş Süreçlerini bilmek ve iş süreçlerini bu politika ve prosedürlere uygun olarak yapmak,







07 Nisan 2022